Blog

Insights van ons team van experten

Bij TweeTact zijn we gepassioneerd door branding en communicatie. We houden dan ook de vinger aan de pols van de nieuwste trends en adviseren jou als KMO graag met nuttige tips en insights. Heb je vragen over een bepaald topic en vind je hier niet meteen een antwoord? Stuur ons een e-mail en we bezorgen jou zo snel mogelijk antwoord.

Vijf elementen van een goede website

Vijf elementen van een goede website

Wie een nieuwe website bouwt, investeert vaak de meeste tijd in grafische aspecten: kleuren, lettertypes, enz. Hoewel die ook van groot belang zijn, zijn er een aantal basisprincipes die een veel grotere impact hebben op het succes van je website.

Op welke sociale media moet ik als KMO actief zijn?

Op welke sociale media moet ik als KMO actief zijn?

Als bedrijf heb je er alle belang bij om actief te zijn waar je doelgroep actief is. Wist je dat de Belg gemiddeld liefst anderhalf uur per dag op sociale media doorbrengt? Voldoende reden om ook als bedrijf een account op te zetten. Maar welk platform kies je best?

Creatief communiceren met deze vier tips

Creatief communiceren met deze vier tips

Van een merknaam, logo of huisstijl verwacht je dat ze uniek zijn, toch? Wel, zo zit dat ook met je communicatiestijl. Wil je als KMO graag creatiever uit de hoek komen in je communicatie? Dat kan je leren. Deze vier tips zijn alvast onmisbaar.

Vijf goede redenen om met videomarketing te starten

Vijf goede redenen om met videomarketing te starten

Video is een essentieel onderdeel van elke content-strategie. Het zorgt voor grotere merkzichtbaarheid, meer engagement en meer conversie. In welke sector je ook actief bent, video is altijd een goed idee. We lijsten vijf goede redenen op om er vandaag nog mee te starten.

Branding, wat is dat nu eigenlijk?

Branding, wat is dat nu eigenlijk?

Het woord branding vindt zijn oorsprong in het Oud-Noorse ‘brandr’, wat ‘brandmerken’ betekent. Dat kan je vrij letterlijk opvatten: het vee werd letterlijk gemerkt door middel van een hete pook, zodat iedereen wist wie de eigenaar was. Ook vandaag is een merk in essentie een symbool, al …

Wat is content marketing en waarom is het zo waardevol?

Wat is content marketing en waarom is het zo waardevol?

De traditionele vormen van reclame kent iedereen: grote affiches in het straatbeeld, krantadvertenties, tv-spots, enz. Het zijn allemaal vormen van push marketing: je ‘duwt’ je verhaal richting je doelgroep. Content marketing doet net het tegenovergestelde: je haalt je doelgroep naar je toe.

Zes redenen om te investeren in branding

Zes redenen om te investeren in branding

Een sterk merk opbouwen, da’s niet niks. Er komt heel wat strategisch denkwerk bij kijken en vaak duurt het maanden of jaren vooraleer de investering echt begint op te brengen. Maar eenmaal dat het geval is, stapelen de voordelen zich op. We zetten de belangrijkste op een rijtje.

Hoe kunnen we jouw helpen!?